OYG | Ce-He-Pe ve Çatı Adayı

Hadi MHP Tanrı Dağı kadar Türk, Hira Dağı kadar Müslüman…

Sen, Ey Ce-He-Pe…

Hangi tepe kadar Türk, hangi tümsek kadar Müslümansın da Türklük ve Müslümanlık yarıştırıp oy devşirmeyi düşünüyorsun?
Gıkın çıkmasa oyların yüzde 20’sini alırsın. En iyi döneminde bir +5 ya da 7.
Ne bok yemeye bir de siyaset yapmaya kalkıyorsun?

***

Ce-He-Pe ne zaman böyle atraksiyon yapsa, aklıma hep o iki borsacı fıkrası gelir…

“Yaşlı borsacı ile genç borsacı parkta sohbet ederek dolaşıyorlarmış. Yaşlı, gence mesleğin püf noktalarını anlatıyormuş:
– Bak evladım. bu meslekte başarılı olmak için sadece fırsatları değerlendirmek yetmez. Zaman zaman fırsatları da senin yaratman gerekir. Bunun için sürekli dikkatli olman gerekli. Uygun bir yorumla hiç umulmadık olaylar bile, çok büyük fırsatlara dönüşebilir. Bak mesela, şu karşıda gördüğün taze köpek pisliği sana sadece iğrenç bir şey olarak geliyordur. Ama ben eğer, “Şu pislikten bir lokma alıp ağzına atarsan sana bin lira veririm” dersem, olay senin açından nasıl da büyük bir fırsata dönüşüverir, değil mi? Yapar mısın?

Genç borsacı “Tabi efendim” der. Parmağını pisliğe daldırır, bir lokma alır yutar.

Yaşlı borsacı cebinden bin lirayı çıkartır, gence verir.

Bir süre yürürler, genç dayanamaz sorar:

– Hocam, ben size aynı teklifte bulunsaydım kabul eder miydiniz? Bakın ileride de başka bir pislik var. Bin lira karşılığı dener miydiniz

Yaşlı borsacı “Tabi ki” der. O da bir lokma alıp yutar.

Genç borsacı da çıkartır, biraz önce kazandığı bin lirayı iade eder.

Bir sure sessiz sessiz yürürler.

Genç yine dayanamaz sorar:
– Hocam. Ne sizin cebinizdeki para miktarı değişti ne de benim cebimdeki. Söyler misiniz, biz bu boku niye yedik?
Kurt borsacı cevap verir:
– Öyle deme evladım. 2 bin liralık işlem hacmi yarattık!..”

***

Ticanileri siyasetin içine sokan da Ce-He-Pe değil miydi?

Dağılalım arkadaşlar…

***

Bir arkadaş Nuri Alço’yu önermiş…
Yaa Nuri Alço’ya saygı duyuyorum ama benim adayım Tecavüzcü Coşkun…

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.